Blog

Nexxcom & Bekina: tevreden klant in de kijker

Graag zetten wij Bekina, een van onze nieuwe klanten, in de kijker. Recent stapten zij met ons in zee, voor de installatie van een nieuwe telefooncentrale. Wij laten Jelle, de ICT Manager van Bekina, aan het woord om zijn ervaring met Nexxcom te delen:

“Voordat we Nexxcom ontdekten, stonden we voor verschillende uitdagingen met betrekking tot ons beheersysteem, mogelijkheden bij thuiswerken, belgeschiedenis,…

Sinds de overstap naar Nexxcom hebben we aanzienlijke verbeteringen ervaren op vlak van:

  1. Toegankelijkheid: medewerkers zijn nu eenvoudig extern bereikbaar via de app.
  2. Gebruiksvriendelijkheid: zowel de draagbare DECT-toestellen als de interface zijn gebruiksvriendelijk.
  3. Efficiëntie in het werk: het systeem maakt thuiswerken net zo effectief als op kantoor.

De klantenservice van Nexxcom verdient een speciale vermelding:

  • Snelle reacties en proactieve oplossingen.
  • Een no-nonsense, klantgerichte aanpak.

Wat ons overtuigde om voor Nexxcom te kiezen was hun realistische benadering, lokale aanwezigheid, de meerwaarde die ze bieden en het competitieve voordeel met een verbeterde software én een volledige vernieuwing van onze hardware.

Wij zijn blij dat we kunnen rekenen op de jarenlange expertise en ervaring van de Nexxcom Team.

Waarom Nexxcom?

Onze expertise tot uw dienst

Met bijna 20 jaar ervaring in telecommunicatie is Nexxcom de Vlaamse tak van de CE+T Telecommunications Group. In de loop der tijd hebben we een compleet aanbod ontwikkeld om uw enige aanspreekpunt te worden voor al u telefonie en bijhorende connectiviteit. Vandaag bedienen we meer dan 35.000 gebruikers binnen 1.200 zakelijke klanten vertrouwen ons al!