Be IP sluit zich aan bij de CE+T groep om een revolutie teweeg te brengen in de zakelijke telefonie

Callcenter

Optimaliseer de communicatie van uw callcenter

Uw callcenter is het hart van uw klantrelatie. Deze essentiële dienst van uw bedrijf zorgt voor de link en beheert de interacties met uw klanten, maar ook met uw partners, via verschillende communicatiekanalen: van telefoon tot e-mail, chat, sms of sociale netwerken. Zijn belangrijkste rol? Bied kwaliteitsvolle hulp en ondersteuning aan uw bestaande klanten, prospecten en partners, met een constante zorg voor tevredenheid, snelheid en loyaliteit.

Daarom heb je een professioneel communicatieplatform nodig om te zorgen voor een optimale omnichannel klantervaring!

Callcenter

Hoe zorg je voor de best mogelijke omnichannel klantervaring?

Digitale technologie heeft het spel in zakelijke relaties veranderd en nieuwe uitdagingen gecreëerd in de manier waarop u met uw klanten omgaat. De verwachtingen van uw klanten zijn immers geëvolueerd: 90% van hen raadpleegt uw website alvorens contact met u op te nemen, op zoek naar een onmiddellijk en kwalitatief antwoord. Daarom worden digitale kanalen, zoals e-mail, chat, sms, chatbots en social media, steeds belangrijker. Tegelijkertijd blijven spraakoproepen een belangrijke communicatievector, dankzij de menselijke en gepersonaliseerde dimensie ervan.

Zoals u kunt zien, zijn uw behoeften divers en complex. Onze oplossingen zijn eenvoudig, professioneel en efficiënt.

Callcenter

Uw callcenter, op de manier van uw klanten

Bij NEXXCOM kunnen we u een platform aanbieden dat volledig gewijd is aan uw callcenter. Dit biedt uw klanten de mogelijkheid en de vrijheid om hun favoriete communicatieterminal en het kanaal te kiezen dat het beste bij hen past. Terwijl uw klanten een keuze hebben, beschikken uw operators over een arsenaal aan tools om de omnichannel-klantreis perfect te beheren.

Uw voordelen

Een omnichannel-klantervaring

Uw klanten zijn koningen, zij kiezen de methode om met u in dialoog te gaan. U moet dus zoveel mogelijk “deuren” openen, om hen de vrijheid te geven om te communiceren via het apparaat van hun voorkeur, terwijl u hen een consistente en naadloze klantervaring biedt, ongeacht het medium en de fase van de klantreis. Gemak, beschikbaarheid en kwaliteit zijn de drie kanten van een succesvolle klantrelatie:

  • Verhoog uw klanttevredenheidsscores
  • Verbeter de oplossingspercentages bij het eerste contact
  • Verminder de inspanningen aan de klantzijde
  • Versterk uw klantgericht imago
  • Behoud uw bestaande klanten
Uw voordelen

De eenvoud van de all-in-one

Met ons professionele platform beschikt u over alle middelen die u nodig hebt om een callcenter van wereldklasse te runnen, ongeacht de grootte van uw bedrijf. Onder de tools en functies die beschikbaar zijn om uw communicatie te beheren:

  • Veilige, betrouwbare en schaalbare VoIP-infrastructuur
  • Een geïntegreerde workflowontwerper
  • Intelligente routering of wachtrijen
  • Een interactieve voicemailoplossing
  • Krachtige chatbots
  • De mogelijkheid om gesprekken op te nemen
  • Scripts om callcentermedewerkers te helpen
Uw voordelen

Praktisch en op maat gemaakt beheer

U beschikt over één beheerinterface die is geoptimaliseerd voor het inrichten en beheren van uw operators, binnen een of meer business units. Zonder dat u uw IT-afdeling nodig heeft, kunt u uw platform binnen enkele minuten implementeren. Tot uw beschikking:

  • Een configureerbaar oproepbeheersysteem
  • Controlestations voor oproepbewaking
  • Gespreksrapporten, geschiedenissen en statistieken
  • Aanpasbare dashboards in realtime
  • Onderlinge koppeling met andere systemen, zoals CRM, ERP, enz.
Callcenter

Functies

Hoe zit het met praten over uw behoeften ?

Waarom Nexxcom?

Onze expertise tot uw dienst

Met bijna 20 jaar ervaring in telecommunicatie is Nexxcom de Vlaamse tak van de CE+T Telecommunications Group. In de loop der tijd hebben we een compleet aanbod ontwikkeld om uw enige aanspreekpunt te worden voor al u telefonie en bijhorende connectiviteit. Vandaag bedienen we meer dan 35.000 gebruikers binnen 1.200 zakelijke klanten vertrouwen ons al!