Be IP sluit zich aan bij de CE+T groep om een revolutie teweeg te brengen in de zakelijke telefonie
Wat als uw telefooncentrale virtueel was? Dat kan met onze Nexx Cloud Pro-oplossing, die een cloud-bedieningspaneel en VoIP-technologie combineert om via een internetverbinding te bellen. Je telefonie wordt zo digitaal met heel wat voordelen.
Je hebt al een scala aan software, zoals je CRM, ERP, enz. Easy2Phone is perfect geïntegreerd in uw digitale infrastructuur, terwijl het u de autonomie geeft die u nodig heeft voor uw gepersonaliseerde instellingen… Bovendien stelt onze oplossing u in staat om meer geavanceerde scenario’s te configureren om de gegevens van uw software te benutten, bijvoorbeeld om een klantgesprek door te sturen naar de juiste afdeling.
Een verscheidenheid aan essentiële functies, zoals doorschakelen, doorverbinden of onderscheppen, groep aanmaken, wachtmuziek, begroeting, tweede oproep, enz.
Vanaf een smartphone, een computer, een vaste lijn of een tablet kunnen uw gesprekspartners deelnemen aan een meerdere, hoogwaardige en beveiligde videoconferentie.
Vergaderingen via interne of externe telefoongesprekken, met meerdere deelnemers en gesproken aankondigingen van degenen die de conferentie binnenkomen of verlaten.
Aanpassen van begroetingen en routeringspaden voor uw oproepen, op basis van evoluerende criteria zoals tijd of dag, beschikbaarheid of functie van agenten, enz.
Extern heb je maar één telefoonnummer, dat bereikbaar is op al je telefoons of smartphone, onderweg of op kantoor.
Elke gebruiker kan zijn eigen gepersonaliseerde voicemail hebben, met de mogelijkheid om automatisch voicemails naar zijn e-mailadres te sturen (als audiobestand).
Naast videogesprekken met je collega’s via al je apparaten, kun je ook het videogesprek ontvangen via de intercom op kantoor op je smartphone of computer, onderweg of thuis.
Deze VoIP-softphone kan worden geïnstalleerd op uw computer, tablet of smartphone om via VoIP en video te communiceren met uw bellers vanaf al uw terminals.
Een ruime keuze aan aanpasbare beltonen, afhankelijk van de oorsprong van de oproep (intern, extern, voor uw verkoopafdeling, enz.).
“Voor de verkoopafdeling, type 1; voor klantenondersteuning, type 2; enz.”, is een gepersonaliseerd spraakmenu ideaal om uw inkomende oproepen door te leiden naar de juiste persoon.
Met de mobiliteit en flexibiliteit van werknemers veranderen we soms van kantoor of locatie. Met de Flexplek hoef je alleen nog maar in te loggen en de telefoon wordt ‘van jou’, met jouw nummer.
Elke gebruiker kan toegang hebben tot meerdere contactenboeken, zoals de gedeelde wereldwijde directory van het bedrijf, een thuisdirectory, enzovoort.
Elke gebruiker kan zijn individuele geschiedenis bekijken, maar elke supervisor of beheerder kan ook de gespreksgeschiedenis van het hele bedrijf openen.
Met deze functie kunnen Microsoft Teams-gebruikers bellen of gebeld worden door hun collega’s of klanten, via Teams of via onze cloudtelefonieoplossing.
Maakt u gebruik van Microsoft Teams in uw bedrijf? Geen wonder: het is een van de populairste communicatie- en samenwerkingsplatforms ter wereld. Wat als je er een complete telefonieoplossing van zou maken? Met de integratie van telefonie in Microsoft Teams kun je rechtstreeks vanaf je computer, tablet of smartphone bellen en gebeld worden.
E-mail maakt deel uit van ons dagelijks leven, maar Microsoft biedt u meer dan dat, met zijn agenda-, taakbeheer- en contactfuncties. Om het meeste uit deze tools te halen, gaat er niets boven een harmonieuze integratie van uw telefonie… Rechtstreeks vanuit Outlook bellen en gebeld worden, terwijl het eenvoudiger wordt om communicatie en agenda’s te coördineren voor een beter tijdbeheer en reactievermogen.
Brio, ontwikkeld door Portima, is de beheersoftware die geschikt is voor alle makelaars en verzekeringsmaatschappijen, die al 10.500 gebruikers en 21 aangesloten verzekeraars heeft. Dit stelt u in staat om uw klanten en uw communicatie beter te beheren en uw administratie te vereenvoudigen. Als u uw telefonie integreert, is het bingo: neem rechtstreeks contact op met een klant vanuit de interface van Brio en houd tijdens het gesprek al hun informatie in de gaten. Een garantie voor efficiëntie!
Odoo wordt door meer dan vijf miljoen gebruikers gebruikt en is de meest schaalbare en geïnstalleerde bedrijfsbeheersoftware ter wereld. Deze open source CRM en ERP is ontworpen in België en brengt een reeks tools samen op één enkel platform om u te helpen productiever te zijn. De kers op de taart? Integreer uw telefooncentrale met Odoo, zodat u uw communicatie binnen de applicatie kunt beheren, uw interacties automatisch kunt registreren in de bijbehorende klantenbestanden, enz.
Fuga, software gemaakt door dierenartsen voor dierenartsen, biedt vele functies en modules om het dagelijks beheer van een dierenartsenpraktijk te vergemakkelijken: van klanten- en patiëntenbeheer tot voorraadbeheer, inclusief boekhouding. De integratie van telefonie is een echt pluspunt om dieren sneller en efficiënter te helpen, aangezien u met klanten kunt communiceren, terwijl u bestanden in realtime bekijkt in Fuga.
Cloud-based is Animana een speciaal managementsysteem voor dierenartspraktijken van elke omvang. Door uw telefooncentrale te verenigen met de software, vereenvoudigt u het beheer van inkomende en uitgaande oproepen. Dit komt omdat u direct de gegevens van de klant en het dier voor u heeft en zo uw operationele efficiëntie en klantenservice verbetert.
De beheersoftware ActaLibra is ontworpen voor notarissen en maakt het mogelijk om cliëntendossiers en transacties binnen één digitaal platform te organiseren. Dankzij de integratie van telefonie voeg je een snaar toe aan je boog… U krijgt de mogelijkheid om effectief te communiceren met uw klanten en andere belanghebbenden, terwijl u gesprekken en notities rechtstreeks in klantrecords opneemt voor een nauwkeurige en efficiënte follow-up.
Het CRM bij uitstek voor makelaarskantoren, ontworpen om te voldoen aan de specifieke behoeften van makelaars. Een online platform om alle fasen van de transactie efficiënt te beheren, van prospectie tot ondertekening en daarna. Met WHISE kunt u ook het beheer van uw klantenrelaties onder de knie krijgen, de opvolging van uw prospectie automatiseren en het succes van uw vastgoedtransacties verzekeren. Als u uw telefonie toevoegt, wordt alles nog eenvoudiger en efficiënter, aangezien u uw klantcommunicatie, de opvolging van aanvragen of de coördinatie van bezoeken verder verbetert.
Deze suite van ERP- en CRM-oplossingen van Microsoft helpt u bij het beheren van uw activiteiten en het stroomlijnen van uw klantrelaties. Voor een nog krachtiger gebruik is het in uw eigen belang om ook uw telefooncentrale te koppelen. Deze integratie zal de CRM-functies van Dynamics 365 verrijken, waardoor directe oproepen vanuit de interface mogelijk zijn, waardoor de klantrelaties en de efficiëntie van de communicatie worden verbeterd.
Dit klantenplatform biedt de software, integraties en middelen die nodig zijn om uw marketing-, verkoop- en klantenserviceteams met elkaar te verbinden. Alles is gecentraliseerd, maar u moet nog steeds uw telefonie koppelen… Deze telefonie-integratie is een must om HubSpot om te vormen tot een uniform en performant communicatie-instrument.
CRM, facturen, offertes en projecten, met Teamleader beheer en organiseer je je bedrijf op één plek. Voor een nog vollediger gebruik is het in uw eigen belang om uw telefooncentrale te integreren, om alle gegevens met elkaar te verbinden en op een gemakkelijkere en beter geïnformeerde manier met uw klanten te kunnen communiceren.
Deze software is wereldleider op het gebied van CRM-oplossingen en brengt uw verkoop-, marketing-, e-commerce- en IT-teams samen in één platform. Salesforce, een formidabele commerciële tool, stelt u in staat om in contact te blijven met uw klanten en partners, met name via de cloudtechnologie die het mogelijk maakt om de klantrelaties in realtime te volgen. Versterk uw ecosysteem nog verder door uw telefonie op de best mogelijke manier te integreren met Salesforce, om één enkele tool te creëren voor al uw communicatie…
No 1 in Europa is dit CRM flexibel, eenvoudig en intuïtief. Efficy past zich aan de behoeften van uw sector en de problemen van uw bedrijf aan, terwijl u uw klantinteracties beter kunt beheren, hun betrokkenheid kunt maximaliseren en hun loyaliteit kunt opbouwen. Door een goede telefoonintegratie verrijk je de gebruikerservaring, dankzij vlottere communicatie en geoptimaliseerde opvolging van klantendossiers.
Breng je communicatie naar de top.
Met onze cloud telefonie oplossingen
Mitel helpt bedrijven verbinding te maken, samen te werken en hun klanten de beste ervaring te bieden. Met 45 jaar ervaring en 70 miljoen zakelijke gebruikers in meer dan 100 landen, vertrouwt u op de marktleider! Met zijn veelzijdige, wereldwijde aanbod stelt Mitel u in staat om een echt geïntegreerd ecosysteem te creëren en de communicatie en samenwerking in uw hele organisatie te vereenvoudigen.
3CX biedt u een complete Cloud Private Automatic Branch eXchange (PABX). Dat wil zeggen, een intern telefoonsysteem, dat wordt gebruikt om uw communicatie te beheren, op afstand toegankelijk is (via mobiele apps of een browser) en geavanceerde functies biedt. Zoals wat:
Daarnaast is de 3CX IP PBX een multi-platform systeem dat compatibel is met de meest voorkomende IP-telefoons en SIP-trunks.
Hoe zit het met praten over uw behoeften ?
Graag zetten wij Bekina, een van onze nieuwe klanten, in de kijker. Recent stapten zij met ons in zee, voor de installatie van een nieuwe telefooncentrale. Wij laten Jelle, de ICT Manager van Bekina, aan...
Met bijna 20 jaar ervaring in telecommunicatie is Nexxcom de Vlaamse tak van de CE+T Telecommunications Group. In de loop der tijd hebben we een compleet aanbod ontwikkeld om uw enige aanspreekpunt te worden voor al u telefonie en bijhorende connectiviteit. Vandaag bedienen we meer dan 35.000 gebruikers binnen 1.200 zakelijke klanten vertrouwen ons al!