Cloud Telefonie

Onze cloud telefonie oplossing vervangt uw traditionele telefooncentrale en telefoonlijnen door een virtuele telefooncentrale in de cloud.

Door deze Cloud PBX te koppelen aan VoIP-technologie die uw gesprekken via een internetverbinding leidt, wordt uw telefonie onderdeel van de digitale kantoorwereld en kunt u profiteren van vele voordelen.

U hoeft geen telefoonsysteem meer aan te schaffen. Voor een all-inclusive prijs per gebruiker bent u met uw Cloud telefonie oplossing altijd en overal bereikbaar, ongeacht de connectiviteit. Omdat ons platform zich in de cloud bevindt, brengen wij u vaste en mobiele telefonie op het toestel van uw keuze (vaste lijn, smartphone, tablet, pc), waar u ook bent (op het werk, thuis, onderweg).

De voordelen van cloud telefonie

Mobiliteit en flexibiliteit

Zodra u toegang heeft tot een internetverbinding (bekabeld, wifi, 4G, 5G), ongeacht uw internetprovider, bent u verbonden met uw Cloud telefooncentrale. U bent dus bereikbaar op kantoor, werkt op afstand of bent onderweg en al uw geavanceerde functies volgen u. Bovendien kunt u een App installeren op uw PC, tablet of Smartphone waarmee u al uw toestellen kunt omvormen tot een vaste lijn. U bent dus (indien gewenst) overal en op al uw toestellen bereikbaar.

Personalisatie en kwaliteit

U kunt gemakkelijk uw nummers toewijzen (bestaande, nieuwe en internationale), uw openings- en sluitingsuren, een spraakmenu configureren, een oproep naar een groep personen sturen, enz. Dit alles terwijl u profiteert van de beste servicekwaliteit (HD) voor al uw communicatie.

Integratie en autonomie

U kunt uw telefonie integreren met uw professionele software zoals uw CRM, ERP, enz. Zo kunt u gepersonaliseerd en zeer efficiënt reageren. Het is ook mogelijk om meer geavanceerde scenario’s te configureren, zoals het gebruik van de informatie opgeslagen in uw professionele software om de oproep van de klant door te sturen naar de meest geschikte afdeling. Dit alles met behoud van alle autonomie die nodig is om uw installaties te configureren volgens uw eigen behoeften.

Functies

Geavanceerde Telefonie

Omleidingen, oproepdoorschakeling, groepen, oproepovername, wachtmuziek, tweede gesprek enz.

Videoconferentie

U voert een beveiligde videoconferentie met meerdere partijen. Uw correspondenten nemen het gesprek aan op hun videostation, pc, tablet of smartphone.

Conferentiegesprek

Interne en externe oproepen naar uw vergadernummer, aankondiging van binnenkomende en vertrekkende personen.

Schaalbare routering

Welkomstbericht en routering van de oproep naar de juiste medewerkers.

Eén nummer

Een enkel nummer waarmee u bereikbaar bent op al uw telefoontoestellen, ook op uw smartphone, ongeacht uw fysieke locatie.

Gepersonaliseerde voicemail

Mogelijkheid om aan elke persoon een voicemail toe te wijzen en hun voicemails automatisch als audiobestand naar hun e-mailadres te sturen.

Videogesprekken

U ontvangt of voert het videogesprek vanaf de kantoortelefoon op uw telefoon of op uw pc/tablet/smartphone, op kantoor of thuis.

Softphone

Installeer een VoIP softphone op uw PC, tablet of smartphone en communiceert via VoIP en video met uw correspondenten vanaf al uw toestellen.

Persoonlijke beltoon

Keuze van aanpasbare ringtones afhankelijk van de herkomst van de oproep (intern, extern, voor de verkoopafdeling, enz.)

Keuzemenu

Omleiding van inkomende gesprekken naar de juiste persoon: “Om de verkoopafdeling te bereiken, druk 1; Om de klantenservice te bereiken, druk 2; etc… “

Flex Desking

Meld u aan op een beschikbare telefoon met uw eigen nummer.

Telefoonboeken

Toegang voor elke gebruiker tot een algemeen telefoonboek van contacten die door alle gebruikers van het bedrijf wordt gedeeld en tot zijn eigen persoonlijke telefoonboek.

history-line
Gesprekshistorie

Bekijk uw eigen belgeschiedenis en de mogelijkheid voor de supervisor en beheerder om de bedrijfsbrede belgeschiedenis te bekijken.

Integratie met Microsoft Teams

Met deze functie kunnen gebruikers van Microsoft Teams hun collega’s of klanten bellen of gebeld worden via Teams of via onze cloudoplossing.

Onze cloud telefonie oplossingen

Met 3CX beschikt u over een complete PBX met wachtrijen, geïntegreerde videogesprekken, webconferencing en meer. U kunt ook Live Chat via uw website en SMS- en Whatsapp-berichten integreren in één systeem. Al deze functies zijn op afstand en vanuit huis toegankelijk via mobiele apps of een browser. De 3CX IP PBX is een multi-platform systeem dat compatibel is met de meest gangbare IP-telefoons en SIP trunks.

Mitel, al 45 jaar marktleider, helpt bedrijven met verbinden, samenwerken en het leveren van betere ervaringen voor hun klanten. 70 miljoen zakelijke gebruikers in meer dan 100 landen vertrouwen al op Mitel. Of u nu uw communicatietechnologie naar de cloud verplaatst of uw investering op locatie maximaliseert met toepassingen van de volgende generatie, Mitel heeft de tools die u nodig hebt om uw zakelijke communicatie te vereenvoudigen.