Diensten

Installatie

Onze technici voeren de installatie uit op de dagen en tijdstippen die in overleg met u zijn afgesproken. Wij zorgen er altijd voor om efficiënt te werken en de overlast zoveel mogelijk te beperken, zodat uw activiteiten, uw medewerkers en zelfs uw klanten niet te veel hinder ondervinden van de lopende werkzaamheden.

Support en onderhoud

Bij de verkoop van de zakelijke telefonie- of netwerkoplossing voor uw bedrijf bieden wij u een supportcontract aan dat software-updates en technische assistentie omvat. Deze professionele ondersteuning garandeert de goede werking van uw telefoon- of netwerkinstallatie gedurende de gehele levensduur.

Installatie

Installatie wanneer het u het beste uitkomt

Onze technici voeren de installatie uit op de dagen en tijdstippen die in overleg met u zijn afgesproken. Wij zorgen er altijd voor om efficiënt te werken en de overlast zoveel mogelijk te beperken, zodat uw activiteiten, uw medewerkers en zelfs uw klanten niet te veel hinder ondervinden van de lopende werkzaamheden.

Ingebruikname en testen

Wanneer de installatie is afgerond, zorgen onze technici ervoor dat deze samen met u meerdere malen in bedrijf wordt gesteld en getest. Wij zorgen ervoor dat alles naar behoren werkt, zodat u de garantie hebt dat het systeem onmiddellijk operationeel is.

Opleiding van uw gebruikers

Wij organiseren ook opleidingssessies om uw gebruikers en uw medewerkers die onze oplossingen beheren te leren hoe ze de geïmplementeerde oplossingen (professionele telefonie, call center, tools voor zakelijke samenwerking, Cloud) moeten gebruiken, zodat ze er optimaal gebruik van kunnen maken om uw bedrijf te optimaliseren.

Support en onderhoud

Bij de verkoop van de zakelijke telefonie- of netwerkoplossing voor uw bedrijf bieden wij u een supportcontract aan dat software-updates en technische assistentie omvat. Deze professionele ondersteuning garandeert de goede werking van uw telefoon- of netwerkinstallatie gedurende de gehele levensduur.

Wij bieden drie soorten ondersteuning :

Silver Service : 

  • Onbeperkt support van op afstand aan gereduceerde tarief
  • SLA steeds aan “Best Effort”
  • Mogelijkheid tot onsite interventie tijdens kantooruren aan overeengekomen voorwaarden

Gold Service : 

  • Onbeperkt support van op afstand aan gereduceerde tarief
  • SLA van 6u (respons tijd) voor high & critical defecten
  • SLA van 12u (respons tijd) voor medium & low defecten
  • “Changes” (kleine aanpassingen vb: Call Flow,….) 4 blokken van 15min. (maandelijkse reset)
  • Mogelijkheid tot onsite interventie tijdens kantooruren aan overeengekomen voorwaarden

Platinum Service : 

  • Onbeperkt support van op afstand aan gereduceerde tarief
  • SLA van 4u (respons tijd) voor high & critical defecten
  • SLA van 12u (respons tijd) voor medium & low defecten
  • “Changes” (kleine aanpassingen vb: Call Flow,….) 8 blokken van 15min. (maandelijkse reset)
  • Mogelijkheid tot onsite interventie tijdens kantooruren aan overeengekomen voorwaarden
  • Incl. “hardware replacement”* (Excl. randapparatuur)
  • 24/7 steeds in regie*

*Hardware replacement = enkel van toepassing voor deskphone en dect handsets
*Regie = Werkweek aan 95€/u tijdens kantooruren en 155€/u buiten de kantooruren